Forum sajta KoZnaZna

DIJETA Mršavljenje - Volite svoje telo => Dijeta => Temu započeo: Goca Maj 23, 2011, 08:37:53 pre podne

Naslov: Dijeta na bazi krompira
Poruka od: Goca Maj 23, 2011, 08:37:53 pre podne
Bazirana na ovom najpopularnijem povrću može da vam pomogne da za nedelju dana izgubite do dva kilograma

Izvor: novosti.rs

(http://www.koznazna.com/uploadedImages/Zajednicke_slike/dijeta/krompir_dijeta.jpg)Savet
Tokom ove dijete ne bi trebalo da konzumirate slatkiše, za užinu se preporučuje samo voće i sveže isceđeni voćni sokovi.

Krompir slovi za namirnicu koja goji, dijeta bazirana na ovom najpopularnijem povrću može da vam pomogne da za nedelju dana izgubite do dva kilograma.

Ponedeljak
Doručak: tost i šolja kafe ili čaja.
Ručak: 100 grama testenine sa paradajz sosom, 200 grama tikvica i 200 grama kuvane šargarepe.
Večera: salata od tunjevine i krompira (150 grama ribe i 2 veća krompira) začinjena lukom i peršunom.
Utorak
Doručak: dve kašike žitarica i četvrt litra nemasnog jogurta.
Ručak: 100 grama kuvanog pirinča, 200 grama ribe na žaru, 1 veliki pečeni krompir i zelena salata.
Večera: omlet od jednog jajeta i dve kašike krompir pirea.
Sreda
Doručak: tost i šolja kafe ili čaja.
Ručak: tanjir pileće supe, 120 grama dinstane teletine i 2 kuvana krompira.
Večera: 3 pečena krompira srednje veličine, 50 grama sira, salata od svežeg povrća začinjena maslinovim uljem.
Četvrtak
Doručak: kriška integralnog hleba namazana medom ili džemom.
Ručak: 100 grama špageta u sosu od pečuraka, 150 grama piletine.
Večera: 5 kašika pire krompira i 200 grama pohovanih tikvica.
Petak
Doručak: voćni jogurt sa žitaricama.
Ručak: 100 grama ribljih fileta, 5 većih pečenih krompira i prolećna salata (zelena salata, mladi luk, krastavci, rotkvice) začinjena maslinovim uljem, bosiljkom i peršunom.
Večera: 100 grama kuvane šargarepe, 2 velika kuvana krompira i 100 grama sira.
Subota
Doručak: tost i šolja kafe ili čaja.
Ručak: potaž od krompira, 100 grama rižota sa piletinom.
Večera: kuvano jaje i krompir salata sa lukom.
Nedelja
Doručak: tanjir žitarica i četvrt litra jogurta.
Ručak: 100 grama piletine, 200 grama mladog graška.
Večera: 100 grama kuvanog ispasiranog krompira, pomešanog sa 2 dl pavlake, jednim žumancetom i parmezanom (zapecite u rerni 15 minuta).