Forum sajta KoZnaZna

DIJETA Mršavljenje - Volite svoje telo => Dijeta => Temu započeo: Simon Februar 03, 2012, 02:53:23 posle podne

Naslov: Banane ubrzavaju metabolizam
Poruka od: Simon Februar 03, 2012, 02:53:23 posle podne
(http://webesharin.com/wp-content/uploads/2011/07/bananas-yellow-and-green.jpg)

Niko pouzdano nije siguran zašto voda mora da bude na sobnoj temperaturi, ali postoji više teorija od kojih su najzastupljenije da voda ove temperature poboljšava varenje i smanjuje osećaj gladi. Osobama koje žele da praktikuju ovu dijetu savetuje se i da večernji obrok bude pre osam sati uveče i da izbegavaju slatkiše posle večere. U slučaju gladi, prihvatljivije je uzeti komad voća.

I poslednje pravilo kod ove dijete je da se na spavanje ide pre ponoći. Za ovo pravilo gotovo i da ne treba objašnjenje, jer su i naučne studije pokazale povezanost između kasnog odlaska na počinak i gojaznosti. Zabranjene namirnice su mlečni proizvodi i alkohol. Od napitaka, dozvoljena je jedino voda sobne temperature! A banane moraju da budu sirove, a ne pečene, kuvane, ili zaleđene.

Zašto baš ova dijeta? Doručak poboljšava metabolizam i smanjuje prejedanje u toku dana. Izbegavanje kafe za doručak može dovesti do stabilizovanja nivoa glukoze i smanjenja apetita. Izbegavanje konzumiranje obroka posle osam sati uveče smanjuje tendenciju noćnog grickanja (obično hrane bogate kalorijama). Izbegavanje mlečnih proizvoda i deserta smanjuje količinu kalorija tako što ograničava unos masnoća i šećera. Banane su namirnice bogate vlaknima, vitaminima B6 i C kao i kalijumom.

Neke osobe (uglavnom one koje pate od hipoglikemije), mogu lošije da reaguju na čiste ugljene hidrate za doručak. Nedisciplinovane osobe mogu da konzumiraju više kalorija u preostalim obrocima - za ručak, ili večeru - da bi nadoknadili propušteno.

Ako se odlučite za ovu dijetu i postignete dobar rezultat - on nije rezultat nekog magičnog svojstva banana u sagorevanju masnoća. Mnogo je verovatnije da je gubitak kilograma povezan sa praćenjem pravila od kojih su najvažnija: obrok u određeno doba dana i izbegavanje deserta. Ova dijeta definitivno daje rezultate, sve dok ostali obroci budu „normalni“ za vaše potrebe, dok ne počnete da se prejedate za druga dva obroka.

Primer jelovnika

Doručak: jedna ili više banana (količina da se oseti sitost) i čaša mlake vode (sobna temperatura).
Ručak: obrok po izboru
Popodnevna užina: mala, slatka grickalica je dozvoljena oko tri sata u slučaju gladi
Večera: obrok po izboru, koji mora biti pojeden pre osam sati. Bez deserta.[/li][/list]