SAJT VIZNI REŽIM MOJE PUTOVANJE AMBASADE AMBASADE SRBIJE DOKUMENTA, ZAKONI I PROPISI INFORMACIJE IZRADA SAJTA
SAJT VIZNI REŽIM MOJE PUTOVANJE AMBASADE AMBASADE SRBIJE DOKUMENTA, ZAKONI I PROPISI INFORMACIJE IZRADA SAJTA

Autor Tema: Dijeta: Jesti na svaka tri sata!  (Pročitano 4806 puta)

Van mreže Anatema

  • Moderator
  • *****
  • Poruke: 191
  • Karma: +0/-0
Dijeta: Jesti na svaka tri sata!
« poslato: Decembar 16, 2009, 11:56:40 posle podne »
U osnovi, postoje tri pravila koja morate slijediti: jedite doručak u roku od jednog sata nakon ustajanja, jedite svaka tri sata i nemojte jesti tri sata prije spavanja.

Zašto jesti svaka tri sata?
Jorge Cruise, tvorac dijete i fitness guru tvrdi da, ako ne jedete svaka 3 sata, vaše tijelo se prebacuje na mehanizam zaštite od gladovanja. Kada se to dogodi, vaše tijelo čuva masnoće i sagorijeva mišiće čime se usporava vaš metabolizam. Jedenjem svaka tri sata sprječavate mehanizam zaštite od gladovanja. Možete povećati razinu energije i smanjiti hormon stresa kortizol za koji Cruise tvrdi da je povezan s masnoćama na trbuhu.

Ne morate vježbati, niti se odreći svoje omiljene hrane. Iako mnogi stručnjaci za prehranu ne zagovaraju obroke svakih nekoliko sati, ne postoji konsenzus o tome koliko vremena treba proći između svakog obroka. Jest ćete oko 100 kalorija između glavnih obroka što može biti štetno za pojedince koji ignoriraju savjete o veličine porcije i prejedanju. Strogi raspored obroka koji je Cruise postavio također bi mogao biti nepraktičan za ljude koji rade do kasno i jedu prije spavanja. Plan bi mogao pomoći ljudima koji imaju veliki razmak između obroka, a zatim se prejedaju jer su gladni. Premda je gubitak naslaga na predjelu trbuha poželjan cilj, nema garancije da će bilo koja dijeta imati ciljano djelovanje, ako ne vježbate.

Što možete jesti?

Jest ćete zdravu ravnotežu ugljikohidrata (peciva, niskomasni vafli, engleski mafini), proteina (leća, losos, piletina), masti (bademi, laneno ulje) i povrća ili voća pri svakom obroku. Sve stavke uključuju odgovarajuću veličinu porcija, ništa nije potpuno ograničeno, što znači da još uvijek možete uživati u siru, odrescima, čipsu, sladoledu, čokoladi, povremeno i u alkoholnim pićima.
Je li dijeta zdrava?

Da. Prehrana osigurava zdravu mješavinu ugljikohidrata, proteina i masti, uz povrće ili voće za sva tri glavna obroka. Naravno, postoje neke netočnosti poput tvrdnje da će obroci svaka tri sata pomoći gubljenju naslaga s trbuha. No, sveukupno, ovo je dobar plan.
Što kažu stručnjaci?

Stručnjaci smatraju da je dijeta je uravnotežena, da sadrži mnogo praktičnih informacija, educira pojedince o veličini obroka, preporučuje zdravu hranu i drže brojanje kalorija prihvatljivim. Ipak, primjećuju da 1.450 kalorija može biti premalo za neke pojedince. Također ističu da nema dokaza da ćete obrocima svaka tri sata izgubiti na težinu, niti postoje dokazi da ćete prvo izgubiti naslage na trbuhu. Vježbanje i zdrava prehrana su jednako važni za svaku dijetu. Ako želite izgubite težinu i zadržati ju morate kombinirati oboje.
Za koga je dijeta dobra?

Pojedinci koji traže striktan plan prehrane. Ljudi koji ne jedu po satu ili koji trebaju podsjetnik kada trebaju jesti.


 

SAJT VIZNI REŽIM MOJE PUTOVANJE AMBASADE AMBASADE SRBIJE DOKUMENTA, ZAKONI I PROPISI INFORMACIJE IZRADA SAJTA