SAJT VIZNI REŽIM MOJE PUTOVANJE AMBASADE KONZULATI DOKUMENTA, ZAKONI I PROPISI INFORMACIJE IZRADA SAJTA
SAJT VIZNI REŽIM MOJE PUTOVANJE AMBASADE KONZULATI DOKUMENTA, ZAKONI I PROPISI INFORMACIJE IZRADA SAJTA

Autor Tema: Šta da učinite kada se umorite od mršavljenja  (Pročitano 2948 puta)

Van mreže Admin

  • Administrator
  • *****
  • Poruke: 227
  • Karma: +1/-0
  • Informacija ima cenu
    • KoZnaZna
Šta da učinite kada se umorite od mršavljenja
« poslato: Januar 18, 2010, 01:10:11 posle podne »
OLAKŠAJTE SEBI MOTIVACIJU

Dok ste još sveži u procesu mršavljenja, lako se osećate motivisano. I zaista, pojava prvih rezultata diže nas na sedmo nebo.
Ali, nakon nekog vremena, i u programu mršavljenja entuzijazam počne venuti. Možda se uhvatite u razmišljanju: »Dovraga, pa
neće mi jedna krofna naškoditi!«  Ili vam vežbe idu sve više na živce - uzimaju vam previše vremena, ili su naprosto dosadne. Ili ste
možda u naporima dostigli vrh a niste gubili više od pola kilograma nedeljno.

I šta učiniti kad se umorite od mršavljenja? Obnoviti motivaciju, eto šta!
Sastavite listu razloga zašto želite smršati, i imajte pred očima istinsku svrhu poduhvata. Prisetite se koliko ste težili kad
ste tek krenuli sa likvidacijom masnoće, i zabeležite koliko ste kilograma dosad izgubili. Izračunajte koliko ste povećali minutažu svog
plivanja, trčanja ili šetnje. Čestitajte sebi na dosadašnjem dobro obavljenom poslu, i uskladite nove ciljeve sa dosadašnjim postignućima,
da bi vas doveli na onu rajske težinu koju toliko želite. Lepo ih navedite i stavite na što vidljivije mesto.

Ako u poslednje vreme niste izgubili ništa na težini, pokušajte otkriti razlog greške. Možda te prošvercane krofne i propuštena
vežba imaju neke veze sa neuspehom. Ali, ako ste bili odani svom programu vežbanja i zdrave ishrane, razlog se možda krije
u slabijem sagorevanje kalorija zbog vaše smanjene težine. Telo teško 70 kilograma sagoreva manje kalorija od tela teškog 85
kilograma. U tom slučaju ćete morati ponešto smanjiti unos kalorija, ili vežbati nešto duže da kompenzuje razliku.
Imajte na umu da svako dotakne svoj plafon dok mršavi, pa je pad motivacije nešto sasvim normalno. Trik je u tome da sami sebe
morate nadmudriti u takvoj situaciji i nastavite dalje. Dospeli ste predaleko za odustajanje. Tešite se da je sat pre svitanja najcrnji.

Ovo je inače deveta od DESET ZAPOVESTI MRŠAVLJENJA