DIJETA Mršavljenje - Volite svoje telo > Dijeta

Hleb deblja, a ne slanina

(1/1)

sirovi:
Hleb deblja, a ne slanina: Zašto je to tako

Dijete koje podrazumijevaju smanjeni unos masnoća ne deluju, a one sa smanjenim ugljenim hidratima daju odlične rezultate, čak i kad unos kalorija ostane isti. Zašto je to tako, da brže i uspešnije pronađete put do idealne linije.

Izvor: cafe.ba



Jedno od potpunih iznenađenja u prošlim decenijama bilo je otkriće da masti nisu baš toliko loše za nas koliko se mislilo (naravno, ako se sa njima preteruje mogu da dovedu do srčanih problema).

Razlog za sve veći obim stanovnika SAD-a leži u ugljenim hidratima, tj. hlebu i testeninama, koje je američka vlada nekada reklamirala kao osnovu zdrave ishrane, na čemu su generacije odrastale.

Smanjivanjem ugljenih hidrata, kao kod Atkinsonove dijete, možete da smršate čak i ako unosite isto kalorija. Smanjivanje masti, sa druge strane, ne čini ništa za vaš gubitak kilograma.

Zbog čega je to tako?
Masnoće ulaze i izlaze slobodno kroz naše ćelije kao masne kiseline, a samo sačuvane masnoće nas čini debelim. Masnoće se čuvaju u obliku triglicerida.

Trigliceridi nastaju unutar masne ćelije, spajanjem tri masne kiseline, koje su do tada slobodno prolazile kroz ćelije. Trigliceridi su preveliki da bi se probili kroz ćelijsku membranu, tako da masne ćelije postaju veće, a mi deblji.

Do tog procesa čuvanja masnoća dolazi kada insulin u krvi skoči, a to se dešava kada jedemo ugljene hidrate, a ne masnoće.

Da zaključimo, zlatno pravilo koje ne smete da zaboravite ako želite da uspešno smršate je: Kada insulin skoči, masne naslage se stvaraju, a kada insulin padne, koristimo to masno tkivo kao gorivo i trošimo ga. Prema tome, ne debljaju nas masti, već ugljeni hidrati.

Navigacija

[0] Indeks poruka

Idi na punu verziju