SAJT VIZNI REŽIM MOJE PUTOVANJE AMBASADE KONZULATI DOKUMENTA, ZAKONI I PROPISI INFORMACIJE IZRADA SAJTA
SAJT VIZNI REŽIM MOJE PUTOVANJE AMBASADE KONZULATI DOKUMENTA, ZAKONI I PROPISI INFORMACIJE IZRADA SAJTA

Autor Tema: Doručkujte, bićete zdraviji  (Pročitano 1406 puta)

Van mreže dragan

  • Moderator
  • *****
  • Poruke: 199
  • Karma: +4/-0
Doručkujte, bićete zdraviji
« poslato: Maj 13, 2014, 09:40:00 pre podne »
Istraživanja su pokazala da ljudi koji redovno doručkuju imaju bolji imunitet i manji rizik da obole od kardiovaskularnih bolesti, anemije, gojaznosti, bolesti zuba, osteoporoze i od problema sa organima za varenje.

Izvor: Novosti.rs


Prvi obrok tokom dana treba da obezbedi trećinu ili bar četvrtinu ukupnih energetskih dnevnih potreba. Svaki zalogaj treba polako sažvakati, kako bi se hranljive materije postepeno razgradile.

- Za doručak treba jesti žitarice, koje sadrže neophodne ugljene hidrate, mleko i mlečne proizvode koji su izvor kalcijuma i voće koje obiluje mineralima i vitaminima - kaže profesor dr Maja Nikolić, dijetolog Instituta za javno zdravlje u Nišu. - Doručak bi organizmu trebalo da obezbedi dovoljno energije, što će se odraziti i na bolje raspoloženje i koncentraciju. Primećeno je da školarci koji ujutru ne doručkuju sa manje pažnje prate nastavu tokom prva dva časa.

Optimalno vreme za doručak je između 9 i 10 časova, kada su organi za varenje najaktivniji, mada nećete mnogo pogrešiti i ako zbog obaveza ovaj obrok pojedete ranije. Preskakanje doručka ima mnogo više negativnih posledica po zdravlje, naročito u dečjem uzrastu.


 

SAJT VIZNI REŽIM MOJE PUTOVANJE AMBASADE KONZULATI DOKUMENTA, ZAKONI I PROPISI INFORMACIJE IZRADA SAJTA